Δημιουργία σελίδας - Σχετικά με Εμάς

1. Γενική Περιγραφή

Η σελίδα "Σχετικά με εμάς" μπορεί να είναι πολύ ευρύτερο από μια απλή ενημέρωση των επισκεπτών, έτσι ώστε να προσελκύσετε περισσότερους ανθρώπους, δηλώνοντας με ακρίβεια το στόχο σας, πάνω στον επαγγελματικό σας κλάδο. Με τι ασχολείστε; Για ποιούς λόγους πρέπει να ενδιαφερθούν για εσάς οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας;


2. Περιγραφή Ιστορίας της Εταιρείας

Ίσως να μην έχετε μεγάλη ιστορία στην ανάπτυξη της εταιρείας σας, παρόλα αυτά μπορείτε να μιλήσετε για το πως τα καταφέρατε και συνεχίζετε να τα καταφέρνετε μέχρι και σήμερα. Επίσης, μπορείτε να αναφέρετε τα ορόσημα σας πριν από την ίδρυση της εταιρείας σας και να τα χρησιμοποιήσετε για να δώσετε στους αναγνώστες σας όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες.


3. Αποκαλύψτε την Εξέλιξη σας

Ακόμη και αν η εταιρεία σας είναι σχετικά νέα, πάλι μπορείτε να αναφέρετε για την επιχειρηματική σας στρατηγική - ή ακόμη και για τον δικό σας τρόπο σκέψης. Αυτή η περιγραφή της εξέλιξης, μπορεί να βελτιώσει την ιστορία της εταιρείας σας, όπου αναφέρετε στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.

Η ιστοσελίδα σας είναι το κατάλληλο μέρος για να μιλήσετε για το πως ξεκινήσατε και για τα ιδανικά που βοήθησαν την εταιρεία σας να εξελιχτεί και να προχωρήσει μπροστά. Χρησιμοποιήστε αυτές τις στιγμές για να προωθήσετε την ιστορία της εταιρείας σας και να δείξετε στους ανθρώπους ότι είστε πάντα έτοιμοι και ευπροσάρμοστοι στις ανάγκες της αγοράς.


4. Δηλώστε τη Στιγμή της Ιδέας.

Κάθε καλή εταιρεία ιδρύθηκε με μια ιδέα - κάτι που η σημερινή αγορά ίσως δεν προσφέρει ακόμη. Ποια ήταν η ιδέα σας; Χρησιμοποιήστε αυτή τη στιγμή ως σημείο αναφοράς, όταν λέτε την ιστορία της εταιρείας σας. Ποια ήταν η πρόκληση που αντιμετωπίζατε κατά την ανάπτυξη της επιχείρησής σας; Πώς προέκυψε αυτή η πρόκληση ή ανακάλυψη;


5. Μιλήστε για το πελατολόγιο που εξυπηρετείτε.

Οσο και να φροντίζετε για περισσότερες προβολές στη σελίδα σας "Σχετικά με εμάς", οι προβολές από μόνες τους δεν εξασφαλίζουν και τη ζήτηση. Γι 'αυτό είναι σημαντικό να προσδιορίσετε και να αναφέρετε τους βασικούς πελάτες σας και το κοινό που απευθύνεστε.


6. Εξηγήστε τι προσφέρετε.

Καθώς περιγράφετε το κοινό που εξυπηρετείτε, ορίστε με σαφήνεια το τι προσφέρετε. Πολύ συχνά οι εταιρείες γενικεύουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους στην ιστοσελίδας τους, καθιστώντας δύσκολο το να κατανοήσει ο πελάτης, αυτό που εν τέλει θα αγοράσει.

Ωστόσο, αναφέροντας με μια ή δύο προτάσεις στους πιθανούς πελάτες σας ακριβώς το τι θα λάβουν, μπορούν να τους κρατήσουν στον ιστότοπό σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να τους προκαλέσει ενδιαφέρον για να μάθουν περισσότερα.


7. Παραθέστε παραδείγματα για το ποιον έχετε εξυπηρετήσει (Portfolio)

Έχετε κάποιους πιστούς πελάτες; Χρησιμοποιήστε τη σελίδα σας για να γνωστοποιήστε στον κόσμο ποιος ήδη σας εμπιστεύεται και συνεργάζεται μαζί σας.


8. Περιγράψτε τις αξίες σας

Περιγράψτε ποιά είναι η ομάδα σας και ποιες είναι οι προσωπικές σας αξίες. Ποια είναι η φιλοσοφία της επιχείρησής σας;

Μπορείτε να περιγράψετε με απλά λόγια τα χαρακτηριστικά που κάνουν την επιχείρηση σας διαφορετική.


1 Αστέρι                             2 Αστέρια                              3 Αστέρια                             4 Αστέρια                             5 Αστέρια
Σχόλια